singel

Jag har varit i en relation med en man i 6 år. Vi gifte oss förra våren, varför vet jag inte. Det var ingen av oss som friade utan det var nog våran bankman som föreslog att vi skulle gifta oss för att underlätta vid vårat husköp. Mina föräldrar var inte med på bröllopet för så spontant blev det, vi gick till en vän som är präst och tog den dagen som var ledig... Jag minns inte själv datumet utan måste kolla upp vilket datum vi gifte oss.
Inför bröllopet gick jag hela tiden och tänkte "han kommer backa ur, precis som förra gången." Kanske var det därför som jag inte ringde mina föräldrar... kanske var det därför jag bara bjöd syrrorna? (och de som jag räknar som systrar)
Nu är jag singel och har varit det ett tag. Där vet jag inte heller när det började... alltså när relationen började ta slut. Kanske var det när han flyttade ifrån mig och dottern i våras? Kanske var det när vi köpte huset och fick rum till att ha skilda sovrum?
Vi gled isär, sovrummen var separerade, intresset fanns inte kvar. Vi blev som två goda vänner som delade ett hus. Det behövdes bara sägas. Jag är glad över att min dotter kommer växa upp med föräldrar som har en bra relation till varandra, för vi har en jättebra relation som vänner.

Kommentarer
Postat av: Aydin

Tack fina Angelica

2011-03-26 @ 11:16:41
Postat av: Anonym

yaay! :)

2011-03-28 @ 03:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback