Säng

En vän skrev på sin fb-status:
"Minns att sex kan va beroendeframkallande som knark
och minns att inget botar kärleksabstinens
Du blir tillfredsställd, men sällan sviken av masturbation
Hjärtat är bara en muskel, kärlek blott en konstruktion.."
Det är taget från en låt som Maud Lindstöm har gjort och det fick mig att bli nyfiken på hennes musik och texter. Hon sjunger i en låt om en knullvarm säng och jag förstår precis vad hon menar, det låter underbart att ligga där i "knullvarm" säng. Ligga där med den andra och få en leende blick, kanske rulla över och ligga och skeda lite, känna varma andetag i nacken.
Men utan knull har jag en varm säng ändå. Jag har datorn på ena sidan och hunden på den andra värmer gott och serien jag för tillfället följer står för stämningen!

Lite hårt att hon sjunger "lita aldrig på en man" det finns jättefina män där ute det gäller bara att hitta dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback