Kåthet

Oj, oj. Jag skrev precis ett inlägg om kåthet men som liknade en sexnovell...
Jag raderade allt. Mycket kan jag skriva om här på bloggen, jag kan fläka ut mig själv och blotta mitt innersta men min kåthet väljer jag att inte exponera. Det handlar inte om att vara hemlig, jag är en öppen för den som vågar fråga och vill veta. Det handlar om att de som aldrig vågar ansikte mot ansikte fråga mig inte är "rätt" person för att veta.
Jag behöver distrahera mig själv från tankar kring sex, jag har kollat på serien Californication vilket inte har varit till hjälp. Hank ligger med en ny kvinna i varje avsnitt, hela serien osar sex, sex, sex!
Nej nu ska jag hitta en ny distraktion... får se vad det blir.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Seex in the ciiiity

2011-04-02 @ 01:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback