Dagen hade storslagna planer

Idag hade jag egentligen fullt upp. Skulle träffa mr R och ta en promenad, sist vi promenerade var det från Trucken och efter några öl kan jag bli väldans kärleksfull... sen skulle jag hem till en vän och kolla film, tror jag. Dagen var egentligen ganska fullsatt med tanke på att jag skulle hinna vara mamma, lämna Lola hos barnvakten, hinna och städa upp efter hundens utbrott och ta hand om mig själv.
Men alla planer gick i stöpet.
Jag hade fullt upp med dottern och hinna med någon promenad i regnet kändes som en omöjlighet. Filmentittande blev inställt och det hade jag på känn att det ändå inte skulle bli av, ibland kan otydlighet leda till en jäkla massa förvirring. Den nya uppdaterade Angelica 2.0 ska vara enklare, tydligare och lättförståelig men jag har tydligen en massa buggar... men imorgon blir det lunchdejt med R istället och det ser jag fram emot!
Nu har jag suttit och spelat gitarr i över en timma medans dottern har rivit hela sitt rum. Det var flera månader sen jag spelade gitarr och barré-ackorden lät inte riktigt bra. Blev lite för många melodier i mol så jag tog mig själv i kragen och la all energi på att spela lite reggaetakt. I sommar kommer jag sitta på gräset med gitarren i knät, en öl vid foten och vem vet kanske en cigg i mungipan!
Nya planer för dagen då:
  • köra några ronder box på säcken
  • spela mera gitarr
  • långpromenad med hunden
  • sortera foton
  • mysa med dottern

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeej nej nej ingen cigg i mungipan :) det kommer inget bra utav det!



vacker blogg tittar in här ibland men ser ingen som skriver fina kommentarer :(

2011-03-20 @ 13:41:14
Postat av: angelica

Jag har kollat statistiken och jag har mellan 20-70 unika besökare/dag... men ingen lämnar kommentar. Kanske gör jag alla mållösa?

Postat av: Anonym

Kanske det ;) men tycker dem borde ta lite tid o skriva en fin rad till en annan underbar människa! så gott folk vad väntar ni på? ^^

2011-03-20 @ 18:27:05
Postat av: angelica

sen så finns det ju dem som inte lämnar sitt namn när de skriver inlägg :P

2011-03-20 @ 21:15:16
URL: http://angelicc.blogg.se/
Postat av: Anonym

;)

2011-03-23 @ 14:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback