Bakfylla

Fötterna värker fortfarande men bakfyllan har släppt. Det blev mycket dans igår och många öl till det. Med mina kära systrar spenderade jag min lördagskväll. Vi åt trerätters och drack vin, lyssnade på musik och plattade håret, tjejigt. Sådant som händer så sällan.
Efter den tjejiga förfesten gav vi oss ut, ut mot spelningen vi skulle på. Banden var bra, det gick att dansa till men det bästa var DJn som spelade musik som gick att skanka till.
Trodde att jag skulle ha en "monster-bakfylla" efter den hårda kvällen igår men jag har mest varit trött, kom hem tidigt imorse så... eller jag ramlade in genom dörren tidigt imorse, misstänker att det är därför jag har ett jätteblåmärke på låret eller så är det ifrån när jag distraherad av "tandläkaren" krockade med en stor betongklump...
Mat, öl, dans och hålla i handen summerar kvällen väldigt bra. Det sistnämnda gjorde mkt. Behöver vi inte alla någon att hålla i handen ibland?
Hittade en rolig instruktionsvideo på youtube... Nu så ser man sällan någon som skankar som en apa eller "ror båten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback