Vad betyder något?

När jag reflekterar över händelser så har jag alltid mitt förflutna som agerar jämförelse.
Lite:
Jag var ute och drack öl igår, var det kul?
Jo men i jämförelse till vad?
Jämförelse med om jag hade stannat hemma och tittat på tecknat med dottern eller jämförelse med andra ölkvällar?
Jag hade skoj igår men idag mår jag som förväntat, bakis och jag vetifan om det är värt det. Bakis är lite som att ha träningsvärk, ju ondare det gör desto hårdare har du tränat.
Det är ingen idee att jag fortsätter knåpa på ett inlägg. Jag hade tänkt skriva massa saker om val, livet, vara eller icke vara. Min bakis hjärna tillåter endast icke vara för tillfället. Nu blir det dubbel espresso och lite härrejävlar sen är det iväg till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback