va fan? Precis som matreferens är en garanti för kärlek

Fick nyligen se denna reklamen på bloggen...
Musiksmak, där är det fan viktigare med vad han inte gillar.
Matvanor, vadå äter hur ofta? :P
Attityd, matcha min attityd är inget bra, tänkt dig två Angelica då hade omvärlden inte stått ut!
Social kompetence... social räcker
Framtidsplaner? Mina framtidsplaner kan ändras när man träffa mr right eller ms Right?
Attraktion... pff
Filmsmak är viktigt!
Lite fundersam blir jag, va fan svarar man på "syn på livet"?
Vad är mitt svar?
Ja, det är kort eller så känns det långsamt. Oavsett vilket så den som inte levat även han kommer att dö en vacker dag
Religion, ja det spelar bara roll om det är ngt extremt eller någon som inte pallar en kvinna som plockar det gottaste av alla religioner.
Ärlighet "för mig är det inte så viktigt med ärlighet" <- vem fan skulle tänka så??


Ska se om jag kan få tag i "stolthet och fördom" och hoppas på att det resulterar i ljuva drömmar... oooååoo mr Darcy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback