Ge mig romantik

Nu sitter våren i greenroom och väntar på att göra entre. Hon sitter där, Våren med sin vindmaskin som bara blåser varma vindar, sina fåglar som kvittrar och blommor som knoppar, snart kommer hon... Våren!
Ge mig lite vår känslor! ge mig romantik!
Jag behöver ingen romantik som jag är iblandad i för jag är likt en limmad tekopp för skör, häller man hett vatten i mig är risken för stor att jag spricker, går sönder och måste limmas igen.
Ge mig lekande hundvalpar bland krokusarna, ge mig en uteservering med en öl och en cigg, ge mig en gul påskhare med rosa ägg, men framförallt ge mig kärlekspar med ihop flätade fingrar!
Ge mig romantik för fan!

Kommentarer
Postat av: sara h

hehehe

2011-02-24 @ 20:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback