I mitt huvud låter det så bra

I mitt huvud sjunger orden i ett flöde så underbart.
Någonstans fastnar de och kommer inte ut så som det sjungs i tanken.
Ibland kommer de ut i otakt ofta även helt utan melodi.

Igår så skrev vi under och så fort vi har personbevisen så skickas allt in! Det känns underbart! Jag kunde se att han var lite ledsen men han sa att det var lugnt, att även han var glad. Han såg inte glad ut och jag hoppas jag inte såg allt för lycklig ut, jag vill inte göra mer skada än jag redan gjort. Självklart har även jag varit ledsen, det är inte bara den som blir lämnad som har ont, även den som lämnar har sveda i hjärtat. Jag har haft min sveda, jag har haft mina sömnlösa nätter med grubblerier. Jag har mått dåligt, gråtit och hatat världen, men den tiden är förbi. Jag har helt omvärderat mig själv och ser att jag har ett större värde än vad jag tidigare hade trott. Jag gör inte någon en tjänst av att göra dem beroende av mig, och jag gräver mig en grop att falla i om jag tar en man som livboj. Jag har lärt mig simma och det jäkligt bra!
Snart ska allt skickas in... ansökan om äktenskapsskillnad

Kommentarer
Postat av: Tessan

Kram! Klart det gör ont för alla parter, aldrig lätt att bara skiljas från åren man haft tillsammans. Kram!!

2011-04-06 @ 10:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback