halv nio hos mig

Det finns ett TV program som heter halv åtta hos mig. Det går ut på att en person bjuder hem tre andra till sitt hem och bjuder på trerätters. Efter middagen sätts det betyg på hur middagen har varit. Alla fyra deltagare ska ha en varsin middag och den som får bäst poäng vinner tävlingen.
Jag kan tänka mig något i stil med "halv åtta hos dig"
Jag kommer hem till dig (inga andra deltagare) och vi äter trerätters middag. Om så önskas kan jag självklart sätta betyg på middagen.
Alternativet är en lek som jag döper till "halv nio hos mig" då skippar vi middagen och går direkt på efterrätten, det är min specialitet! ;)

Kommentarer
Postat av: Julius

Ska bygga ett nytt kök nu i maj sen är du hemskt välkommen som matgäst om du har vägarna förbi Helsingborg. Tre rätters kanske inte är mitt starkaste kort men i värsta fall kan jag bjuda på en tre rätters efterrätt.

2011-04-19 @ 21:54:41
Postat av: Anonym

Du spar inte på krutet längre ^^ "halv nio hos mig" då skippar vi middagen och går direkt på efterrätten, det är min specialitet! ;) <3 det är bra det öppna nya dörrar vad ska man vara rädd för igenkligen :)

2011-04-19 @ 22:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback