Fortsättning på listan

Tidigare har jag lagt upp en lista som ska hjälpa mig sålla bland män... jag har nu efter snart en veckas tillämpning insett att jag behöver bli snävare för att eliminerar mina lämpliga offer. Två punkter på listan kräver ett helt inlägg i bloggen för de punkterna kräver endel förklaring.
  • Han ska inte använda sig av ordet "steker" annat än när det handlar om matlagning. Alltså inget:
"åå vad jag stekte i helgen" när han syftar på att han suttit i parken och druckit öl, "ska vi steka i helgen? Imorgon blir det steka! Jag och gänget ska steka idag" är oxå meningar som går bort! Va fan steka köttbullar funkar! (även för mig som är vegetarian) Stek va fan du vill men då i stekpannan!
  • Han ska inte säga "frukost är dagens viktigaste mål" och syfta på att det är något som måste ske någon gång staxt efter jag vaknat.
Idag åt jag "frukost" kl 14.30... och nej jag åt inte något nyttigt jag åt något jag tyckte om, något gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback