Dansa, dansa

Precis hemkommen från Berliner Zoo... klubben som levererade.
Jag gick dit tillsammans med syrran och några vänner. Jag hade redan från början bestämt mig för att det var dans och inte supa som gällde för mig. Det är en dag imorgon med och jag behöver inte vara full för att dansa, dessutom är det jäkligt mycket lättare att dansa utan en öl i handen.
Jag och R fick vara väskvaktare under tiden som de andra var ute och rökte. När vi stod där och gömde oss vid ett bord kom det fram en kille/tjej och klistrade på oss några små nummerlappar. Under kvällen var det då meningen att man skulle spana in andra "snyggingar" och sen skicka hemliga meddelanden till de numret som personen hade... Meddelandena lästes senare upp på scenen... Jag är så glad att jag tryckte i mitt hörn... jag är inte det minsta intresserad av att få gå upp på någon scen och motta ett ev. meddelande som skickats till mig hemligt. Om jag nu skulle bli intresserad av någon så får jag väl säga det rätt ut?
jag var iallafall nr 91. Gav senare bort mitt nummer...

Efter "numer-dejtings" fjanterier på scen var det dags för DJ att få besökarna att dansa. Det blev en salig blandning musik!, fever ray, knife...och bla. den här låten
Det blev dansa dansa dansa
nu väl hemma värker fötterna lite men det gör inget för jag känner mig så glad. Dans i timmar, trevligt sällskap och Fantastisk spelning med elektro-punk-synt "Petra" helt galen man som trippade runt i högaklackar, sting, korsett och plastboobs, i bakgrunden visades porr via en projektor. Så skumt, så härligt provocerande!
Godnatt!
Det är en dag imorgon... ååå jordnötsoppa till lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback