Blommor...

Idag blev jag och dottern bjuden på middag hos en fantastisk vän. När jag och kotten (mitt barn) kom in genom lägenhetsdörren möttes vi av min vän som kom med en stor kram och med marshmallows-blommor.
Ojsan, nämen vad har jag gjort för att förtjäna detta?
Sist jag fick blommor var det av en elev som skulle sluta... eller det var nog från elevens förälder. Det här var alltså snart tre årsedan... Så nu när jag får blommor så blir jag lite paff, vad har jag gjort? Fyller jag år? Har jag vunnit något?
Men nej det var inget speciellt, jag hade inte gjort annat än att bara vara jag för att få blommorna. Ibland får jag känslan av att jag är jag ganska bra. Jag skulle kunna sträcka mig så långt och säga att av alla i världen är jag den bästa på att vara jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback