Promenad i skogen

Har varit trött hela dagen, så fort jag satt mig i soffan har jag varit påväg att somna. Jag tror att min trötthet beror på den nya medicinen jag äter. Efter att suttit och små somnat i soffan fick jag ideen att följa en väns råd att låna en av hundarna och gå på en promenad i skogen. Vädret var det inget fel på och efter ett sms och ett samtal var jag påväg att hämta Maia (hunden) In med vovven i bilen sen så bar det av till Delsjön. 15 min bilkörning sen så var jag där, en gratisprekeringsplats blev ledig precis som om det var menat att jag skulle ställa mig där.
Jag och Maia gick ner till sjön och kände på vattnet, vid grillplatsen intill sjön grillade en familj korv, Kanadagässen stod på avstånd och tittade på oss.
Jag andades in och tänkte att ibland är livet bra härligt. 
Promenaden gjorde gott, och sällskapet var trevligt!

Maia i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback