Huvudvärk

Vaknat med huvudvärk i 6 morgnar i rad... tror att det beror på att jag har börja gnissla tänder igen :(
Idag var jag ute på promenad med en vän och hans två hundar; Maia och Franke. Måste erkänna att jag blir så sugen på att skaffa hund igen. En hund ställer inte frågor som "vad ska vi äta ikväll? Vilken ost ska vi köpa?" osv. Just nu har jag så svårt att fatta beslut.
Röd eller Grön!?? Vilken? Röd eller Grön??!! Vilken?! RÖD eller GRÖN??!!
-Men, men, men... jag vet inte. Sen så börjar mitt ögonlock rycka! Så fort jag måste fatta beslut så känner jag mig stressad och får lite skumma symptom.
För tillfället så känner jag att jag inte riktigt har något intresse. Jag har ingen hobby som jag längtar till. Visst självklart längtar jag till min dotter men hon är min dotter och inte ett intresse. Tidigare har jag lagt mycket tid på att träna min kropp och träna min hund. Hunden finns inte kvar men kvar finns kroppen... Ska jag kanske börja träna den igen?
Vad blir det då?
Tillbaka till boxningen eller ska jag börja med något helt nytt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback