Dag 6

Idag har det firats nationaldag. Jag följde tillsammans med Lola, Simone och Sebastian med pappa på en bilträff, motorhistoriska dagen. Har inte så jättestora kunskaper om bilar men jag tycker det kan vara trevligt att titta på dem och se alla olika former och färger. Det blev en hel del kort tagna idag, vad jag ska ha bilderna till är än ett mysterium.
Dillon verkar trivas här på landet. Han går ut tidigt på morgonen och letar efter katterna, sen är han ute mest hela dagen (ibland bunden men ofta går han bara runt), han kollar på grannens kor och tjurar, tuggar på pinnar (även kubbet) men mest ligger han bara och sover.
Jag trivs oxå här på landet, Lola går ut och in som hon vill och det är skönt att hon klarar sig så mkt själv. Känns som hon inte behöver stimuleras lika mkt som hon stimuleras i lägenheten. Desto mer självständiga aktiviteter hon ägnar sig åt desto mer tid får jag till mig själv. Än så länge har jag inte ägnat så mkt tid åt att fundera utan timmarna mest bara far iväg, helt plötsligt är det dags för Lola att lägga sig.
Imorgon är det Måndag och vanlig arbetsdag för min far. Jag kommer vara själv i huset tillsammans med katterna, Dillon och Lola. Skönt att inte ha något planerat inför morgondagen utan det visar sig, jag är öppen för förslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback