Dag 13

Idag har jag pratat med min man på telefon ett flertal gånger. Ibland ser jag saker så mkt klarare när jag pratar med någon och ibland är det lättare att prata med någon som jag känner väldigt väl. Det är lättare för mig att vara helt ärlig och öppna mig för någon jag känner väl eller för någon jag aldrig träffat. Den gråzonen där emellan är den zonen med ex. föräldrar, vänner och kollegor känner jag är lite svårare att berätta allt för. Kanske är det för att jag känner min man intimt?
Jag har även en vän som jag tagit upp kontakten med på senare och henne känner jag ett stort förtroende och tillit, sen stor bonus är att jag kan prata om barn med henne!
Dag 13 är slut
Mannen är påväg hem.
Ska bli skönt att ses igen.

Kommentarer
Postat av: simone

Postat av: simone

oj, nu råkade jag visst skicka utan text.



Sv; haha, det skulle stå uppe i ett träd, haha!

Det är någon granne som äger den sa mamma och den brukar gå fritt. Men den är fortfarande på våran tomt och den trivs nog :)

2010-06-14 @ 17:08:14
URL: http://parkregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback