Dag 11

Ja... jag räknar på ensamma dagar.. men jag har mer och mer insett att det är precis vad jag inte är. Jag behöver verkligen någon som hjälper mig med dottern, någon som kan passa henne ett tag så jag kan få vara själv, ensam.

Vet inte riktigt hur det här gick till när min man beställde sin resa, det enda jag vet att det inte var ett beslut som fattades gemensamt.  Nej jag fick helt plötsligt reda på att han beställt en resa till Indien och att han skulle vara borta lite över en månad. Jag blev spontant glad för han skull och unnade honom att komma iväg.. men sen så kom alla de där rädslorna.
Nu sitter jag och kollar själv på en resa... jag har 16 semesterdagar sparade.
Är sugen på att boka en och sen så blir det en rolig överraskning för mannen när han kommer hem "här har du hund å barn, hej då nu reser jag iväg"
Men fantasin kommer nog överträffa verkligheten...

Kommentarer
Postat av: Zin

Du borde faktiskt åka bort nånstans själv, unna dig det liksom. nånstans där det garanterat är sol! den här svenska sommarn är för regnig! hoppas du hare bra på öjn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback