Drömmar

De senaste dagarna har mina tankar flugit runt som ett oväder i mitt huvud. Tankar kring framtiden och det förflutna. Funderat mycket på hur min arbetssituation ska lösas och vad jag ska göra till hösten, finns det kurser att gå? Kommer jag ha ett jobb?
Sen har de förflutna hängt sig kvar många tankar har ägnats Dillon. Många fina minnen har kommit upp... många många fina minnen.
Idag när dottern somnade så passade jag på att själv vila. Vila för mig brukar stilla mina tankar, ofta brukar mina drömmar reda ut ev. oroligheter.
Jag låg som i dvala när jag kände någon kliva upp i sängen. Det var välkända steg så jag la ut armen och han la sig på den. Det var Dillon som klivit in i min dvala. Jag vaknade till av glädje att han var här. Men då försvann han. Somnade snabbt om igen och la ut min arm. Han kom och la sig på den igen och jag klappade på hans rygg, låg med min kind på hans hals och luktade honom i örat. Det kändes så verkligt han var verkligen här. Jag kände hans päls och doft. Det var så underbart. Så fantastiskt att få besök av en sådan kär vän. Så fint att han klarade av att kliva upp i sängen själv och att jag slapp lyfta upp honom som jag brukade, han mår bra nu.
Bild från januari 2008, då hade vi ofta hundarna i sängen.
Så här brukade det se ut i sängen. Bild från januari 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback