dagarna går

Det känns som jag inte har så mkt att skriva om men det har hänt mycket!
Jag har börjat jobba igen
Jag har blivit av med min handväska. Den hängde på barnvagnen sen var det ngn som tog den...
Det passar bra med en lista vad som skramlade runt i den
I väskan (den väska som min man köpte åt mig när han var i Indien)
Mobil
Korthållare
visa
körkort
med merakort
Solglasögon
Lisebergskort
Lisebergshäfte (med bara 2 saknade biljetter)
Åkkort
Min nyckelknippa
Min mans nyckelknippa
20:-
Kvitton
Penna
Tampong

Sen är det säkert massa jag glömt
Nu går jag runt väsklös med mina grejer nerpressade i jeansfickorna och jackfickan :S
Ska beställa nytt körkort nästa vecka, har dragit ut på det eftersom jag hoppades på att jag skulle få tillbaka väskan med delar av dess innehåll.

Kommentarer
Postat av: simone

sv; haha, vad coolt! :D



synd det där med väskan :/

Postat av: Zin

Oj de va inte lite saker som försvann.

Du fårköpa digen magväska! elle trä en fisklina runt väskan och dig. enlång lina, typ 1km!

2010-08-03 @ 00:00:50
URL: http://newzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback