semester

Hade planen klar! När jag får semester ska jag träna, träna, träna. Jag ska vara så mycket på boxningsklubben som möjligt, det ska bli mitt andra hem.
Men vad har jag lärt mig av tidigare planer?
"Stora planer, stor besvikelse!"
Nu sitter jag här, andra dagen på min semester och jag har inte tränat någonting. Jag har inte tränat på två veckor pga min hemska förkyldning.
Det började som halsont och nu sitter jag här 8 dagar senare och hostar så mkt att jag får ont i revbenen, det enda jag kan glädja mig med är att jag kanske hostar så mycket att jag tränar mina magmuskler lite samtidigt.

I vanliga fall när jag inte är sjuk så tränar jag boxning. Jag försöker träna boxning minst 4 gånger i veckan och kombinera med konditions träning. Men nu på senare har det blivit 3 gånger på boxningsklubben 1 träningsdag MMA och 1joggar dag i veckan. Men det jag behöver är att träna mer boxning om jag ska bli bra.
En dröm är att börja tävla i boxning snart, men kravet jag då ställer på mig själv är att jag ska vara kunna hålla mig helt aktiv och rörlig alla ronder.

Nu blir det mer te och naturmedicin, för nästa vecka har jag planerat att jogga varje morgon innan frukost och träna minst ett pass teknik om dan!
Stora planer, stor besvikelse?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback